572 713 508 lub 531 527 050 sekretariat@linde.waw.pl

Kiermasz Świąteczny 2023

Szanowni Państwo!!!

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy 2 grudnia 2023 roku na dziedzińcu Zespołu Placówek Oświatowych Fundacji ETO przy ul. Jana Rosoła 10 w Warszawie, wzięli udział w XI Charytatywnym Kiermaszu Świątecznym! Państwa szczodrość, zaangażowanie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania! Udało nam się zebrać rekordową kwotę 77 611,98 zł (w tym 12 281 zł to wpłaty na zrzutkę internetową). Wspólnie mamy ogromną moc pomagania! 

Dzięki realizatorom ze Studia Lutheraneum możemy przeżyć raz jeszcze kiermaszowe emocje, oglądając reportaż z Kiermaszu! Bardzo za to dziękujemy!

Reportaż

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia fotorelacji, którą wykonał HaloUrsynów.

Mamy dla Państwa również drugą fotorelację – naszą, szkolno-przedszkolno-fundacyjną :)) Serdecznie zapraszamy do obejrzenia wszystkich (prawie 300!) zdjęć 🙂

INFORMACJE ORGANIZACYJNE O KIERMASZU 2023

Szanowni Państwo,

ubiegłoroczny Charytatywny Kiermasz Świąteczny przyniósł niezwykłe owoce. Ogromny sukces zorganizowanej zbiórki przyczynił się do realnego wsparcia przedszkoli w Buczy, miejscowości w Ukrainie zbombardowanej w wyniku konfliktu zbrojnego. Wspólnymi siłami udało się zebrać aż 66 890,40 zł!

W tym roku, działając lokalnie, pragniemy wesprzeć niezwykłą instytucję na mapie Ursynowa – Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.

Wydarzenie odbędzie się 2 grudnia 2023 r. w godzinach 16:00-19:00 na dziedzińcu Zespołu Placówek Oświatowych Fundacji ETO, przy ul. Jana Rosoła 10.

Tym samym już teraz serdecznie zapraszamy do włączenia się w organizację tego niezwykłego przedsięwzięcia!

Jeżeli nie możecie być razem z nami 2 grudnia, możecie wesprzeć naszą zbiórkę wpłacając datki do zrzutki internetowej

Poniżej w skrócie przesyłamy najważniejsze informacje i – co istotne – terminy.

ORGANIZACJA

Stoiska kiermaszowe rozmieszczone będą pod oświetlonymi namiotami ustawionymi wzdłuż dziedzińca naszych placówek. Każda grupa/klasa będzie miała do dyspozycji dwa stoły o wymiarach 75 x 120 cm. Na stołach znajdą się ozdoby świąteczne wykonane przez dzieci i uczniów wraz z nauczycielami, a także niemalże wszystko to, co tylko przyjdzie Państwu do głowy!

Zachęcamy również do zaangażowania się w:

– przygotowanie stoiska,
– dekorację stoiska,
– dyżury na stoisku (optymalnie – dwie osoby na pół godziny),
– posprzątanie stoiska,
– liczenie pieniędzy po zakończeniu Kiermaszu (optymalnie – jedna osoba z grupy/klasy),
– przygotowanie/uzupełnianie grupowych dokumentów elektronicznych, określających zakres podejmowanych przez Państwa aktywności.

Warto zatroszczyć się również o torby na zakupy podczas Kiermaszu i własne opakowania na wynos – ograniczamy jednorazowy plastik 🙂

STOISKO

Co może na nim być?

– produkty spożywcze do spożycia na miejscu i na wynos, na przykład: ciasta, ciasteczka, pierogi, barszcz, bigos, śledzie, pieczywo i wyroby cukiernicze, przetwory, napoje,
– ozdoby choinkowe/ozdoby do wyposażenia wnętrz,
– wyroby rękodzielnicze,
– tekstylia.

Czego nie może na nim być?

– alkoholu i wyrobów tytoniowych.

AUKCJA

Aukcja Świąteczna – katalog

Regulamin aukcji

Ważne informacje dot. aukcji:

  1. Do licytacji jako uczestnik może przystąpić każda osoba, która prześle zgłoszenie na adres licytacja@eto.org.pl najpóźniej do 1 grudnia do godziny 15:00 lub zgłosi się do punktu rejestracji w dniu licytacji, od godziny 16:00 do momentu zakończenia licytacji.
  2. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz nazwę grupy/klasy, do której uczęszcza dziecko Uczestnika, o ile dziecko uczęszcza do Zespołu Placówek Oświatowych Fundacji ETO.
  3. Uczestnik otrzyma numer identyfikacyjny, którego nie może przekazywać innym osobom.
  4. Numery identyfikacyjne można odbierać z Sekretariatu Szkoły w dniu 1 grudnia 2023 roku w godzinach 8:00-17:00 lub z punktu rejestracyjnego w dniu licytacji, w godzinach od 16:00 do końca trwania licytacji.

PREZENTACJA TALENTÓW

Swoje umiejętności zaprezentują  dzieci uczęszczające na próby chóru szkolnego, a także uczniowie zerówek i poszczególnych klas szkolnych.

WAŻNE

– produkty na stoisku mogą być wycenione (cena minimalna), ale z założenia na stoisku NIE WYDAJEMY RESZTY,
– pieniądze zbierane są do zaplombowanych puszek lub poprzez wpłatę na Zrzutkę, bezpośrednio przy stoisku.

Zapraszamy serdecznie na stronę naszego wydarzenia na FB! 🙂

Wydarzenie zostało objęte HONOROWYM PATRONATEM Burmistrza Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy

PATRONAT MEDIALNY

PARTNERZY