Zespół Języków Obcych
Renata Bogusz
Kierownik Zespołu Języków Obcych
Miłośniczka myślenia wizualnego, zarządzania sobą w czasie i gry na ukulele.
Zespół Języków Obcych tworzą:
Joanna Pokojska
język niemiecki
niemiecki oraz nauczanie jest jej pasją, w wolnym czasie uwielbia czytać książki, oglądać filmy oraz aktywnie spędzać czas
Witold Senenko
język angielski
Mąż, ojciec, miłośnik tańców swingowych, gier planszowych i gry na gitarze. Zainteresowany tematyką wychowywania chłopców. W przeszłości autostopowicz.
Anna Sitek
język angielski
Agnieszka Miklaszewska
język angielski
Marzena Ledzińska
język angielski
Milena Gradus
język hiszpański
Wilder Luis
język hiszpański
nauczyciel języka hiszpańskiego i dziennikarz; marzył mu się jeden dzień życia w Polsce i trzy lata temu to marzenie spełnił; swoją energią i charyzmą pochodzącą z Karaibów uczy języka hiszpańskiego, dając dzieciom optymizm i radość z nauki języka hiszpańskiego
Monika Szyndela
język francuski
wraz z dziećmi zadaje pytania i szuka odpowiedzi, obserwuje, dyskutuje i słucha co w trawie piszczy, o czym szumią drzewa i co komu w duszy gra
Shanthi Gadepalli
język angielski – native speaker
I believe in inspiring hearts, expanding horizons, and empowering future generations. I am committed to developing love to learn new things within students!
Dalibór Sulgostowski
język angielski
Miłośnik dobrej, międzynarodowej kinematografii i zapalony planszówkowicz. Lubi dobrą organizację pracy i jej zaplanowanie.
Marta Żabolicka
język angielski
uczyła w szkołach językowych w Polsce i w Japonii, gdzie używała różnorodnych metod aktywizujących ucznia i szlifowała swój warsztat nauczycielski, prywatnie trudno jej usiedzieć w miejscu – dużo podróżuje, czyta reportaże i jeździ na rolkach
Magdalena Radosiewicz
język angielski
Jej pasją jest język angielski i praca z dziećmi. W wolnej chwili uwielbia czytać książki i podróżować.
Marzena Dębkowska
język angielski
twórczy i zaangażowany nauczyciel języka angielskiego z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu dzieci i młodzieży; stale doskonali swój warsztat pracy, w której integruje treści z różnych obszarów: edukacji plastycznej, muzycznej, matematycznej, ruchowej i wielu innych; w swojej pracy ceni indywidualne podejście do ucznia, budowanie więzi opartych na szacunku, rozwijaniu zainteresowań i pobudzaniu wyobraźni